پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 227421
طرح حقوق شهروندي، انحراف ذهن ها از مطالبه گري است/ برجام بدون فرجام
تاریخ انتشار : 1395/10/11 08:07:09
نمایش : 1124
نماينده ولي‌فقيه در چهارمحال و بختياري و امام جمعه شهرکرد با بيان اينکه مراقب فتنه هاي آينده باشيم، گفت: مراقب باشيم؛ فريب نخوريم؛ با نام حقوق شهروندي و امثال اين ها مدتي باز مردم را سرگرم کنند و ذهن ها را از مطالبه گري امور کليدي باز دارند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از جهانبين نيوز، حجت الاسلام والمسلمين محمد علي نکونام نماينده ولي فقيه در چهارمحال و بختياري و امام جمعه شهرکرد در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته ضمن دعوت نمازگزاران به تقواي الهي گفت: اهل تقوا مي‌کوشد نگاه خود به همه امور، از جمله دنيا را اصلاح کند.

نکونام ضمن تقدير از حضور پرشکوه و گرم مردم در مراسمات ۹ دي، خاطرنشان کرد: با گرامي داشتن اين مناسبت هاي پي در پي و حضور پر شور مردم راه براي فتنه هاي آينده بسته مي شود.

امام جمعه شهرکرد با تاکيد بر الگوگيري از سبک زندگي انبياي الهي اظهار کرد: حداقل بهره مندي از نعمتهاي دنيوي سبک زندگي انبياي الهي است و مومنان نيز بايد زندگي خود را بر همين اساس قرار دهند.

نکونام خاطرنشان کرد: نبايد در لذت هاي دنيا غرق شد اين در حالي است که بايد تا مي توان بندگان خدا را از نعمتها برخوردار کرد.

وي با اشاره به دغدغه هاي اهل تقوا افزود: مومن مي کوشد تا نگاه خود را به همه امور به ويژه دنيا اصلاح کند و تا مي تواند در آباداني دنيا بکوشد.

نکونام با اشاره به سالگرد ارسال پيام تاريخي امام خميني(ره) به گورباچف همزمان با ۱۳ دي تصريح کرد: امام راحل با ارسال اين پيام به گورباچف هشدار داد که در دامن غرب نيفتد و امروز به برکت انقلاب اسلامي اسلام در همه مناطق جهان جاي خود را باز کرده است.

وي با بيان اينکه گرامي داشت نهم دي ماه براي بسته شدن فتنه هاي آينده و راه فتنه هاي آينده است، تاکيد کرد:  فريب کاري تمام نشده، در فتنه 88 به گونه اي برخي را فريب دادن و آن غائله را به پا کردن و بعد از آن هم باز فريب مي دهند.

نکونام تصريح کرد: مراقب باشيم؛ فريب نخوريم؛ با نام حقوق شهروندي و امثال اين ها مدتي باز مردم را سرگرم کنند و ذهن ها را از مطالبه گري امور کليدي باز دارند.

امام جمعه شهرکرد خاطر نشان کرد: برخي همه ناتواني ها و ضعف هاي کاري در حيطه هاي مختلف اقتصادي و سياسي خودشان را مدام به گردن ديگران و يا دوره هاي قبلي مي اندازند، متاسفانه رسم خيلي بدي است.

وي با بيان اينکه هر جمعي که مي آيد اشتباهات خودش را پاي ديگران مي نويسد و مدام ديگران را در ذهن ها بزرگ مي کند تا خودش را در ذهن ها جا بيندازد؛ بيان کرد: ضعف هاي خودتان  را برطرف کنيد، برخي فريب مي دهند و اشتباهات خودشان را به گردن مخالفين مي اندازند.

نماينده ولي فقيه در چهارمحال و بختياري تاکيد کرد: برخي هم نستجيرباالله، بعضي ضعف ها را يا همه ضعف ها را به گردن رهبري مي اندازند و يا اينکه دشمن را بزک مي کنند و به داخل مرتب القا مي کنند که  آمريکايي ها يا دشمنان بيروني آن قدر که مي گويند بد نيستند تا با اين حرف ها دشمن را بزک کنند.

وي با بيان اينکه ضايعات برجام هيچ گاه باز گو نشده است، خاطر نشان شد: متاسفانه هيچ گاه ضايعات برجام از زبان آقاين مطرح نخواهد شد؛ آن ها مدام برجام را بزرگ مي کند و دشمن را بزک مي کنند، اين ها فريب است وبايد مواظب بود و لازمه آن بصيرت نه دي گونه است.

نکونام گفت: عجيب است مي خواهند دست مردم و انقلاب را در دست دشمنان خدا بگذارند و بعد بگويند چيزي نگوييد، اينها بايد پيش خدا پاسخ بدهندو  پيش خدا مسئول هستند.

وي با بيان اينکه متاسفانه قابليت ها و توانايي هاي داخلي ناديده گرفته مي شود بيان کرد: مردم را دست کم نگيريد اينهاهمان مردمان بصير وخالق حماسه نه دي هستند.

نکونام به روز شهداي دانشجو اشاره و گفت: شهادت حماسي شهداي هويز؛ شهيد محمدحسين علم الهدي و شهداي دانشجو و شهداي جهادي و شهداي بسيجي و سپاهي  در روز ۱۶ دي ماه که در سال ۱۳۵۹ اتفاق افتاد؛ از فتنه هاي بني صدري بود.

وي به فتنه هايي که امثال بني صدر در آن مقطع آفريدند و ميدان را بر سپاهيان و رزمندگان بستندند و عرصه را تنگ کردند و جوانان زيادي شهيد شدند اشاره و خاطر نشان کرد: برادران و خواهران ابزار عبرت گيري در طول تاريخ انقلاب زياد داشتيم، عبرت ها قطعا کمک مي کند به اين که آينده و راه آينده مان را بسازيمو

امام جمعه شهرکرد به بيداري و بصيرت دانشجويان اشاره و تاکيد کرد: دانشجويان عزيز بيدار هستند، اهل بصيرت هستند و قدر شهداي خودشان را مي دانند و در همين مسير بصيرت گونه مانده اند و مي ماند و حضور دارند و همه جا عرض اندام مي کنند، جايي که بايد منتقدانه ورود پيدا کنند و انتقاد مي کنند. جايي که بايد مدافعانه ورود پيدا کنند و دفاع کنند. جايي که بايد حرف بزنند و سکوت و مسامحمه نکنند و ملاحظه کاري نداشته باشند جوانان دانشجوي ما الحمدلله اين گونه هستند.

وي با بيان اينکه قدر اين جوانان و دانشجويان را بايد دانست، تصريح کرد: از حرف هاي دانشجويان نبايد برافشته شد، از انتقاداتشان نبايد براشفته شد چراکه  اين ها دلسوز هستند.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html